Dag-4

och ja det rullar på rätt bra man är inte lika hungrig som innan men visst blir man sugen på något gott att tugga på..känns lite jobbigt att stå och laga mat till gubben och se han sätta sig och äta medans jag tar mig ett glas nutrilett.
Men imorgon ska jag faktiskt njuta av vanlig mat då vi ska grilla och lyssna på Gyllene Tider...kommer ju kännas konstigt att inte blanda sig en Nutrilett ju haha....
 
Har varit iväg och handlat lite idag och skall lägga kyckling i marinad ikväll...sedan så ska det fixas en sallad men det gör jag imorgon har ju hela dagen på mig :)
 
Försöker plugga lite trav men är alldeles för ofukuserad för det...kanske blir bättre om en stund känner att man är lite tröttare på dagarna nu än man brukar vara men det är väl för att man inte äter som man ska.
 
Så tjillivippen på Er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0