Sammanfattning av denna helg

eller vi börjar med Onsdag på natten där fick jag åka till akuten och blev inlagd skulle egentligen stannat kvar ända till Fredagen men eftersom min dotter skulle komma så behövde jag åka hem och läkaren sa att ett Tum-ekg skulle beställas till mig så kunde jag vara hemma i lugn och ro istället...
Så vi bakade och gick och handlade jag var så trött så jag kunde knappt stå på benen då jag varit vaken ett helt dygn så sov gott på natten.
På Fredagen så körde vi dottern till bussen för hon skulle åka till sin kille...sedan hem och tog det lugnt och sedan var det kalas hemma hos mamma jätte trevligt var det.
 
I dag Lördag ja då var det dax för trav igen men denna gången tittade jag hemma och där slutade det på 6 rätt åkte i sista avdelningen sååå surt...men en liten peng blev det tillbaka iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0