Onsdag och ja jag tvättar....

har iof varit iväg en sväng till Willys och handlat lite med...tycker inte jag gör annat än handlar och tvättar och plockar det är så mina dagar ser ut... Har ni det likadant ni oxå?.
 
Just nu går tvättmaskinen för fullt och jag har hängt en omgång redan...När tar det slut i tvättkorgen egentligen? Eller gör det någonsin det?...Inte här hemma iaf jag fattar inte hur mycket kläder mm vi använder haha...
 
Har lite bloggtorka just nu och ja det kan bero på att det inte händer så där fruktandvärt mycket just nu...hur kul är det för er att höra om att jag städar, tvättar osv osv... Inte speciellt kul eller hur?.
 
 
Jo förresten har ni testat de nya smakerna som finna av LOKA just nu?...
 
Jag har testat den med Strawberry Ice Cream och den var riktigt god...Har 2 andra smaker står i kylskåpet men har inte provat de än men ska göra det snart.
Den här doftar så himla gott men den smakar inte så mycket men det är ändå något speciellt med LOKA jag är en kolsyrat vatten fantast och det är nästan den enda kolsyrade drycken jag intar :).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0