Yes

Nu har jag varit iväg och tittat på tatueringen som jag skall göra imorgon och den kommer bli så fint. Får se om jag kan ta en bild och lägga upp här sedan.
Ringde precis till tandläkaren...jag vet inte om det är en tand som gör ont eller om det är en inflammation i käkleden. Så lika bra att kolla upp det...dyrt lär det bli men har haft ont i flera dagar nu och läkaren på vårdcentralen kunde inte säga om det var käkleden eller en rot till en tand som spökade.
 
 
 
 
 
 
Arena vedugns pizzeria
 
Riktigt goda pizzor och trevligt ställe. Personalen är trevlig med så rekommenderas varmt.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Bodystore
 
mycket bra produkter och snabba leveranser inget att klaga på alls. Tummen upp!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Expert
 
Här får man alltid den hjälp man behöver och de har bra erbjudanden och ett bra sortiment.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Allmusikverkstan
 
Härlig stämning när man kommer in och trevlig personal. Stort och bra utbud så här kan man hitta mycket roligt.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Hoppas på det billigaste hos tandläkaren! Hoppas att man får se en bild på tatueringen! Du fick nog fel adress rill min nya blogg iUrsäkta! Min nya bloggadress är::http://kattgare.blogg.se/?tmp=385580

KRAM!

Svar: ja det lär väl gå på en slant men det får man räkna med...ska försöka få ut en bild på tatueringen=)
Zwampe

2012-09-03 @ 17:17:08
URL: http://xn--kattgare-3za.blogg.se
Postat av: Lotta

Spännande med tatueringen, ska bli kul att få se den.
Lycka till hos tandläkaren.

Svar: ja hua tandläkarskräck men jag måste dit..ja en bild ska jag försöka få in=)
Zwampe

2012-09-03 @ 17:21:14
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0