Tidig dag

idag hade jag ställt kl på 8 för jag skulle till gyn vid 10...inte ett besök man ser fram emot men ändå bra att det finns. Allt såg okej ut och det var ju bra. Efter det besöket sprang jag in och handlade lite så idag blir det ärtsoppa här hemma det var super längesedan vi åt det så det ska bli gott.
Min stora dator har pajjat idag så jag hoppas sambon kan fixa iordning den sedan annars så får vi väl köpa en ny helt enkelt, Den är ganska många år nu så den kanske har dragit sin sista suck. Fast har inte pengar till någon ny nu..tandläkarbesök mm har ju gjort plånboken ganska platt och än har man ju inga pengar på väg in på kontot det dröjer ju ett tag till.
 
Så jag håller mina tummar och tår på att den startar igen och fungerar ett tag till.
 
 
Ha en skön dag!
 
 
OKQ8
 
trevlig personal alltid hjälpsam och de har de man behöver:)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att besöket på gyn gick bra. Hoppas din sambo kan fixa datan, inte kul med så stora utgifter som det ofta blir när man måste ha en ny data.
Gott med ärtsoppa. Här blir det köttfärsbiffar, sås o potatis till middag.

Svar: det verkar som om datorn e kaputt=( ja det var fint med ärtsoppa..men köttfärsbiffar är med supergott=)
Zwampe

2012-09-06 @ 15:20:30
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0