Ja men visst

så spelade man trav idag igen..och det gick åt skogen som vanligt. Har dottern här och hon skall åka hem ikväll.
Vi har ätit lite här och nu sitter man här mätt och belåten. Kvällen kommer att bli lugn lite film kan jag tänka mig.
Imorgon har jag ett besök på vårdcentralen vid 8.30..sen ska jag hem och grejja lite.
 
 
Colorex Direct Skövde
 
Mycket bra hjälp och vi köpte färg mm här...trevlig butik så tummen upp.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Caparol
 
Trevlig personal och ett stort utbud och fina tapeter och färg mm. Bra priser:)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Hertig Johan Kiosk & Spel AB
 
bra med dessa kiosker om man tex är törstig...trevlig personal och mysig kiosk så rekommenderas.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Golvservice i Skaraborg AB
 
gör bra arbete och man får en offert om pris så inget att klaga på alls.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0