Idag

började min dag kl 7 med att jag klev upp och fixade mig för jag skulle vara på vårdcentralen kl 8.30. Efter vi varit där så hämtade vi upp dottern vid bussen och jag hade sådan magknip så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Nu var det hennes tur att åka till vårdcentralen och hon hade en virus det kör de alltid med. Inte ett enda prov utan ja det är virus det går över hejdå. Får se om hon piggnar på sig hon har ont i halsen och feber och inne på 2 veckan med det.
Sedan efter vårdentralen åkte vi hem och dottern var kvar tills för en stund sedan.
Jag skall iväg och kolla min tatuering snart hoppas den är fin.
 
 
 
 
Kaustik
 
Himla bra produkter och man får ett bra stöd och hjälp. Rekommenderas verkligen.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Allradio AB Audio Video
 
Riktigt bra bemötande och de var hjälpsamma och trevliga.Bra utbud och man får verkligen den tid och hjälp man behöver vid köp.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Sandys
 
Riktigt god mat och härligt ställe. Trevliga och bra priser så dyk in här och smaka god mat.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
En Italienare & En Grek
 
God mat och ett mysigt ställe. Bra priser och trevlig personal.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så typiskt. Hoppas det "bara" är ett virus o att hon snart är pigg igen. Krya på dig du också!
Kul med en tatuering, är sugen jag också men vet inte om jag klarar av de.

Svar: ja de kör alltid med virus. Jo det klarar du det gör inte så ont:)
Zwampe

2012-09-03 @ 14:55:18
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0