Idag

så hade jag tandläkarbesök...uschan något som jag verkligen tycker om men nu är det över. Jag hade inflammation i tandköttet och fick antibiotika och skall dit på Måndag igen till tandhygeinist detta blir inget billigt kalas=(.
 
 
 
 
Salong Estetica.se
 
Kanon bra och jag är jättenöjd man får den frisyren man vill och de är duktiga.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Klippverksta'n
 
riktigt bra och billiga och jätte duktiga. Jag är jättenöjd med min klippning.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Jungman Janson Restaurang
 
Riktigt god mat och bra priser. trevlig personal och härlig stämning.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Hej!

Det finns en bra tandkräm för ömtåligt tandkött också som heter corsodyl.

KRAM!!

2012-09-05 @ 19:22:33
URL: http://xn--kattgare-3za.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0