Bubbleroom

Här har ni en butik med mycket snygga kläder man blir helt sjuk när man tittar där. Det finns hur mycket som helst man vill ha och täbk om man kunde shoppa loss hur mycket som helst. Men det är ju bara en dröm för hur skulle jag ha råd med det?. Hur skulle jag få plats med det haha då skulle jag få bygga ut. Så man kan ju kika in och beställa något iaf och här finns det mesta som t ex byxor, skor, toppar, klänningar, kjolar och väskor. Det finns nog alltid något för alla kan jag tänka mig både stilmässigt och smakmässigt. Jag ska visa lite av det jag skulle vilja köpa så får ni se lite av utbudet som finns. Annars gör ni så att ni klickar in på länken och letar er runt själva. Sidan är lättnavigerad och allt står klart och tydligt så det går inte missa.
 
Så här kommer lite av det jag spanat in titta och njut på allt fint som jag hittat...spana gärna in själva med. Höstkläder behöver man ju köpa nu när kylan kommer smygande in. Dröm dröm njut njut:)
 




Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Nja, inte min stil precis. Den är lite tantigare!!

KRAM!!

Svar: nä alla gillar vi olika=)
Zwampe

2012-09-06 @ 18:57:21
URL: http://xn--kattgare-3za.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0