Yeah jomen

Idag har jag kört med hajen lite här hemma så nu är det fint på golven iaf...slängde precis in en tvätt i tvättmaskinen så väntar nu på att den ska bli klar..
Dottern kom hit hon har varit och lämnat tillbaka sin dator på den gamla skolan och imorgon börjar hon på sin nya..det är mycket som händer just nu...
Lite mat ska det bli här sen också så det är såhär min dag ser ut idag...inte särskilt spännande men så är det man måste ju fixa hemma också...hur skulle det se ut annars?.
Då kanske man skulle få hit de som är i hur rent är ditt hus eller vad det nu heter det skulle ju inte kännas särskilt lockande hahaha.
 
Imorgon har jag massor som skall uträttas...ska leverera lite saker till en som köpt av mig på ett köp/byt och säljställe...jag ska handla och jag ska hämta ut mitt Buzzador paket...
På kvällen ska jag färga håret på dottern..skulle behöva fixa mitt med men det får bli en annan dag:).
 
Ha en skön dag alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0