När man sitter och kikar runt på nätet

och vill handla men just nu går det inte ekonomin tillåter inte det just nu iaf...eller det gör den ju aldrig egentligen. Som sjukskriven är det inte fett det kan jag lova. Många som man pratar med förstår inte hur det är och på mig kanske det inte syns på utsidan att jag är sjuk men det säger ju inte hur man mår på insidan eller hur?.
 
Fick till och med en komentar här på bloggen om att jag levde på skattebetalarnas pengar bla bla bla och att jag bara fejkar mm...men som sagt man får hålla huvudet högt och inte ta åt sig för den personen som skrev vet ju inte något alls om mig.
 
Förtillfället väntar jag på att få Tum EKG fick en lapp om att det var beställt men när det vet jag inte allt går ju i slowmotion och ska ta sån tid med allt..
Men detta skulle inte ha blivit beställt om jag inte varit i Stockholm det är tack vare den läkaren som de på mitt sjukhus började igen...det ska inte behöva vara så men det är den bistra sanningen tyvärr.
 
Just nu står maten och puttrar och vilken minut som helst kommer sambon hem och då ska vi sätta oss och äta magen kurrar just nu så det ska verkligen bli gott.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Ja, alla mina fem kroniska sjukdomar syns inget utanpå, mer än att jag måste äta så mycket medeciner, så jag blir tjockare och kan inte röra på mig så mycket ute, utan måste vara nära en toalett hela tiden. Men i morgon måste jag försöka ta mig till S:t Göran o lämna tillbaks min gamla CPAP-mask o de ska ställa in min nya.

KRAM!!

2012-10-15 @ 17:33:06
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0