Juklappar?...

Har suttit och beställt lite julklappar ja ni läste rätt...min första julklapp inhandlade jag redan i augusti jag brukar göra så för annars blir det ekonomisk kris hos mig om jag skall köpa allt i Dec det funkar inte alls för mig. Så därför köper jag lite då och då och därmed slipper jag all hysteri i affärerna jag är oftast klar i början av Dec och då har många inte ens börjat sina inköp.
Så här har jag gjort i flera år nu och det funkar mycket bättre för mig för ni kan ju hålla med om att i Dec ska pengarna räcka till mycket både julklappar och julmat och nyårsafton och det brukar bli bra knapert i kassan då.
 
Så jag kör mitt race jag gillar´t...idag blev det 2 stycken till dottern så nu har jag 3 till henne och nä jag är inte klar än det kommer bli ett gäng till.
 
 
Merry chrismas i Oktober från mig:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0