Ja man kan undra...

 
Jag har väl berättat om att jag varit i Stockholm på undersökning..för det sjukhuset vi har där jag bor ja det är rena skräp stället. De har behandlat mig så  illa och när jag berättade detta för läkaren i Stockholm så bara han skakde på huvud och sa att han har aldrig hört något liknande. Men hur som helst skrev han ett brev tillbaka till det sjukhus som är där jag bor. Han skrev att de borde ta upp behandlingen igen och att det visst är något galet. Så idag kom det ett brev från MITT sjukhus om att de tyckte jag borde få komma dit och göra lite mer undersökningar.
Skrattretande va?. Ska någon annan behöva tala om vad det ska göra?. Nej jag tycker inte det men hur som helst jag ska få en kallelse om att göra tumekg men när det blir vet jag inte än. Ja herregud vilken röra och hade de lyssnat på mig från början och inte varit otrevliga så hade man ju säkert redan gjort allt detta.
 
Ja nu fick jag bubbla ur mig lite...snart är det dax för sängen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0