Idag så

hade jag tänkt ta mig en sovmorgon men så blev det inte..dottern smsade först och sa att skolan som det blivit en plats ledig på hade ringt. Så ja på den vägen är det jag klev upp och hon kom hit med buss. Skolan ringde igen och vi fick möte kl 10.30 så då åkte vi dit och kollade skolan. Efter det köpte vi bröd och fikabröd hem och fikade.
Jag hängde tvätt och nu ska jag snart börja med maten här.
Ibland blir inte dagarna alls som man planerat och detta var en av de dagarna. Men det har varit mysigt men jag är trött då jag somnade så sent inatt.
Det får helt enkelt bli en tidigt kväll ikväll istället.
Korvstroganoff och ris står på menyn här idag så det ska jag snart dra igång med för sambon kommer hem om en stund.
 
 
 
 
101:ans Möbler
 
Helt underbara möbler ett bra sortiment och trevlig personal som är hjälpsam.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Hanssons Heminredning, AB Folke
 
En jättemysig butik med gardiner och tillbehör mm. Trevliga och hjälpsamma.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0