Gult&Rött

Ja idag tog jag mig en liten sovmorgon iaf ingen telefon som ringde och inga sms..*blink till dottern* som brukar väcka mig på morgonen. Hon vet att det inte gör något klart man ställer upp och hjälper sina barn ju.
Men iaf kl 10 klev jag upp och åt lite frukost satte mig vid datorn och där blev jag sittandes. Ska diska och plocka här lite om en stund men ingen tar ju det ifrån mig så när jag börjar spelar ju ingen roll bara det blir gjort eller hur?.
Sitter och tittar ut genom fönstret och ser de härliga färgerna på löven röda och gula..ja jag tycker det är vackert jag tycker det är en vacker årstid just nu...Så är det jag gillar de märka kvällarna och det finns det säkert fler än jag som gör kan jag tro.
Det som jag kan tycka vara lite jobbigt just nu är vad man ska klä sig i när man går ut för vinterjackan känns lite för tjock och vår/sommar jackan lite för tunn...Ganska värdsliga problem egentligen...
Jag har iag plockat undan sommarskor och tofflor för den perioden är ju iaf över just nu.
 
Så vad kommer att hända idag då?.
Ja det återstår att se..lite matlagning blir det och lite städ och lite nedplockning av tvätt och lite blommvattning. Inga roliga saker men nödvändiga.
Inga glamourdagar här inte utan här är det vardag som gäller:).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0