Puust

den här eftermiddagen och kvällen har gått åt att hjälpa dottern med header till sin blogg..jag kan absolut inget om html mm så för mig blir det som att läsa kinesiska och ni kan ju bara tänka er hur svårt det är. Men nu sitter den på plats och jag kan andas ut igen...hade planerat lite annat men vad gör man inte för sitt barn?.
Jag trodde jag skulle slita av mig allt hår men då kom en räddare in och hjälpte mig lite och det var ju tur det,
 
Imorgon så har jag och sambon varit tsm i 3 år tiden går snabbt...känns inte så länge...han sa senast idag att det är konstigt att jag inte lagt benen på ryggen och sprungit haha...men det var ju ett skämt bara för varför skulle jag ha gjort det?.
 
Nu är det kvällen här och jag är verkligen helt slut i huvudet just nu...så jag kanske sover gott inatt haha...
E W E-Möbler AB
 
mycket fina möbler och ett bra sortiment mycket bra och trevlig personal.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
IKEA
 
Älskar IKEA här kan man verkligen shoppa loss mycket bra priser och ett stort sortiment.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0