Krypit ner för ikväll

ligger nu i sängen och knapprar på datorn samtidgt som en film är igång...ja jag kan göra 2 saker samtidigt. Känner mig riktigt nöjd över dagen och allt som har fixats...T om en julklapp till sambon blev det..så nu är jag mer eller mindre klar. Ska bara ha 2 stycken till till dottern men de är lättfixade då jag vet vad jag ska köpa.
Kan tyvärr inte avslöja något här då det finns nyfikna ögon...
 
Imorgon skall jag fixa det sista fönstret och sedan får första advent komma...:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt att redan vara klar. Jag har bara köpt födelsedags present till gubben som fyller några agar innan julafton :(
Men men julklapparna blir handlade snart :)

Ha en bra dag!

Svar: ja det går snabbt när man väl börjar=)
Zwampe

2012-11-29 @ 07:35:24
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0