Hej o håå

Gick upp tidigt imorse för att ringa en massa samtal...dessa telefonköer de e så tråkigt. Efter det så käkade jag och dottern frukost och efter det så bar det iväg till vårdcentralen. Dottern hade en vaxpropp så nu hör hon på örat igen. Efter våc så blev det en tur till Lagerhaus där hon köpte för sitt presentkort. Efter det så åkte vi till Netto en sväng där jag handlade lite smått och gott...Sedan en tur till apoteket där vi inte fick det vi skulle ha.
Har lagat mat och ätit och nu sitter jag här...Jo just det jag lite tvättning blev det med...
NU blir det vila en stund här...
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Då har du haft lite att pyssla med då! Här har det varit ganska lugnt!

KRAM!!

Svar: ja ibland är det skönt att ha lite att göra:)
Zwampe

2012-11-13 @ 17:53:32
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0