Godmorgon dåå

Ja jag sov till 11,30 idag..2 nätter nu har jag inte kunnat sova på så jag behövde nog sömnen och jag hade ju inget speciellt att göra idag så då tog jag mig denna sköna sovmorgon.
Så nyss åt jag frukost ja lite sent kanske men hela denna dagen blir ju lite förskjuten nu så middagen kommer ju bli sen den med.
Diskat har jag gjort med och snart ska jag ta tag i att plocka ner lite tvätt och sortera den.
 
Inte speciellt interssant men så ser det ut här idag haha...
Inget glitter och glamour här inte utan en helt vanlig vardag med allt som den innebär...Lämnade in en liten V4 vi får väl hoppas att den ger en bra betalning så kanske man kan få leva lite lyxigt...men den turen tror jag inte speciellt mycket på alls...Men jag ska inte klaga jag har det jag behöver tak över huvudet, mat på bordet och en mysig sambo och en underbar dotter så jag mår inte dåligt på något sätt över att inte ha en massa kosing. Men en extra slant tackar man ju inte nej till det gör väl ingen vanlig Svennson kan jag tro?.
 
Ne men ha en mysig dag nu...

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Du kanske har vänt på dygnet? Du går ju och lägger dig ganska sent!

KRAM!!

Svar: ja jag har kanske gjort det:)
Zwampe

2012-11-08 @ 18:17:20
URL: http://kattgare.blogg.se/?tmp=38558

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0