Ärtsoppa

Satt här och kände att jag var lite hungrig och ja vad tror ni jag valde..Ärtsoppa visst låter det smarrigt?. Ne men helt ärligt så gillar jag det och därför fick det bli det.
Ikväll är det en mycket lugn kväll det händer inte mycket alls..och vet ni vad jag gillar det jag behövde detta.
Somnade halvsex imorse så är bra seg just nu men ska hålla mig vaken ett tag till det är lite för tidigt att göra natt redan.
Jag måste komma på lite roligt att blogga om men just nu har jag en bloggtorka totalt jag kommer inte på något att skriva om.
Kanske behöver man ge sig ut med kameran och plåta lite fin natur...sådana bilder är mysiga att kika på så jag får allt ta mig i kragen och ge mig iväg någondag och se vart jag hamnar.
 
Ha en skön kväll alla för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0