Varmt idag

vilken värme det är idag..men man ska inte klaga...
Dottern och mamma har varit här en stund på fika...sedan åkte sambon iväg en sväng och skulle fixa lite saker till bilen och när han kom hem så hade han köpt ett par sommar sandaler med klack på till mig han är go min lille gubbe.
Vi har en butik som gått i konkurs så han hade köpt ett par skor till sig själv med och när jag fick höra det så ville jag kika med så jag dottern och sambon drog iväg en snabbis och nu köpte vi ett par skot till dottern.
NU får det vara färdig shoppat ska ju tillbaka till tandläkaren igen så då lär det svida till i plånboken igen.

Just det hittade en soffa på Blocket så den ska min bror och sambon åka och hämta snart..sen ska det fixas iordning i rummet lite.

Jag beställde kopior på mina journaler från HIVA och jösses vilka lögner det står där...fattar inte hur de kan säga en sak och sen skriva helt andra saker inget stämde alls. Så nu vet jag vart de står och vad de skriver om sina patienter och jag trodde inte de fick ljuga men de fick de tydligen.

Man ska se vad de skriver för detta de skrivit om mig det stämde inte alls får en att framstå som en hypokondriker fast det står rikliga VES i bigemi mm...är det att hitta på?. Ne fy på er läkare sluta ljug och skriv det ni ska istället.

Ha en skön dag alla i solen:)


Mina skor:





Dotterns skor:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina skor till dig och dottern. Vaaa... Det låter ju inte klokt att dom inte skriver sanningen. Anmäl dom!

2012-05-25 @ 16:47:00
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0