Prov Buzzat för dottern och mamma

Nu har jag börjat dela ut mina små Vanisch paket så att de ska få testa på...Mamma och min dotter fick bli de första som fick testa och igår lämnade jag till min bror.
Sambons mamma ska med få prova på detta medel man ska ha i tvätten...så nu är jag på gång.

Det var riktigt mycket saker med i paketet som jag själv ska få testa på så nu jör jag en maskin med tvätt med Vanisch extra hygiene.

Lägger in en bild på det som var i paketet..det var rosa små påsar med som skall delas ut.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Guu vad spännande o roligt att få prova. Jag har anmält mig hos Buzzador jag också o väntar o hoppas på att jag också ska få prova på något.

Hörde dom av sig till dig o erbjöd dig att prova eller var du tvungen att göra något för att få prova dessa saker?

2012-05-04 @ 14:43:16
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Det kommer mail och där får man tacka ja eller nej=)

2012-05-04 @ 15:29:59
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0