Om dagen idag

vaknade ganska sent runt 10 satte mig vid datorn direkt..ja den är som ett gift jag vet..dottern började skriva på msn och sa att hennes mage vrålade så det ekade i hela klassrummet i skolan. Så då kom mamma till räddning jag lurade med mig min mamma ut och shoppa och då slängde jag i ordning en dubbelmacka och en dricka till dottern och levererade den till henne. Hon kan ju inte sitta hungrig heller det går ju inte. Hon åkte med oss till dollarstore jag köpte ett påslakarnsset till + lite annat då ja ja jag vet jag kan inte låta bli att handla.

Mamma fick köra tillbaka dottern till skolan och sedan åkte vi till Maxi och hämtade ett paket det var dotterns shorts..sen sprang jag in på H&M och köpte lite saker som dottern behöver tills på Lördag.

Sen åkte vi och handlade bröd och sedan solade jag och sen hem....full rulle=).

Men nu är man hemma och tar det lugnt igen och imorgon ska jag till Gyn usch hatar verkligen det men det är ju ett måste att gå dit ibland.

Nu ska jag fixa vidare lite här så ha det så bra...slänger in en bild på dotterns shorts:)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygga shorts. Nej att göra gynundersökningar är inte roligt.

2012-05-28 @ 18:23:10
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0