oh vips så är det snart Tisdag!

Vart tog denna dagen vägen den verkligen bara rusade förbi och jag hann inte med mycket alls. Har bytt i sängarna och vattnat blommorna på balkongen jag hoppas dom inte vissnar nu bara för solen hade visst gått rätt illa åt dom stackarna.

Imorgon ska jag till tandläkaren...JAG HATAR DET jag har sådan tandläkarskräck tack vare en som gjorde fel på mig när en visomstand skulle tas bort. Tack vare den tandläkaren har jag fortfarande inte känsel i en bit av tungan och en bit av tandköttet och detta hände för många många herrans är sedan jag tror inte ens dottern var född då. Men minnet det sviktar men det var iaf längesedan.
Jag får panik och ångest och mår illa och vill verkligen inte dit men nu så måste jag då jag har tappat en lagning i en tand. Det måste ju fixas så uschan mår dåligt redan.

Ha en skön kväll alla förresten!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Huu för att gå till tandläkaren de är både obehagligt och dyrt.

2012-05-21 @ 21:10:00
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0