Mätt och belåten

Nu har vi ätit middag här..köttfärsås och pastaskruvar och kokta grönsaker..mätt och belåten är man nu och sitter här och tar det lugnt.

Har tvättat 2 maskiner så lite har man fått gjort med...imorgon ska ja ta fram snabeldraken och suga rent på golven orkar inte det idag.

Skulle ha tvättat fönster för ett bra tag sedan men orken har liksom inte funnits där och nu den senaste veckan så har det regnat och varit tråkigt väder så så fort solen tittar fram så ska jag ta tag i det.

Just nu väntar jag på att det ska komma in lite pengar så man kan shoppa lite...inte för att jag behöver något särskilt men för att det är kul och jag behöver komma ut lite och känna mig som en normal människa.

Hur många av er har börjat med Rejta?...Tycker ni att det fungerar bra?. Nyfiken på vad andra tycker om det och om ni känner att det är värt allt arbete man lägger ner på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0