Känner mig rätt såå nöjd...

Har fixat iordning bäddsoffan och städat iordning i rummet där gästerna ska sova...så nu doftar det riktigt gott därinne rent och fräscht. Saknas ett bord och en taklampa..men får se om jag hinner fixa det innan helgen...just nu känns plånboken rätt platt...men kan ju kika på secondhand affären kanske. Skulle va kul att fixa till rummet helt det har stått tomt sålänge nu så nu fick man mersmak att fixa till det riktigt mysigt därinne.

Sambon ligger och kollar på film han är inte riktigt kry försöker tjata iväg honom till läkaren men det är inte det lättaste får se om jag lyckas med det imorgon..annars ringer jag och bokar en tid och då får han infinna sig där vilket han vill eller inte. Varför är män så envisa?.

På Torsdag ska jag och dottern klippa oss det ska bli så skönt att äntligen få iordning på peruken igen just nu går den inte att frissa till så bra.

Ja och snart är det slut på denna dagen och jag har fått mycket gjort...bra bra ger mig själv en klapp på huvudet och säger att jag är duktig:).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du har varit! Ja du jag brukar också undra varför karlar är så envisa att inte vilja gå till doktorn.

2012-05-29 @ 07:49:31
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Hej!



Kan du läsa meddelandandet på FB till dig?



KRAM!!

2012-05-29 @ 16:29:45
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0