Ja men efter 3 dagar på sjukhus

så har man egentligen inte blivit mycket mer klockare..visst har jag blivit undersökt både med ultraljud på hjärtat och ekg mm...men jag vet ju egentligen vad som behöver göras och ja det vet ju dom med såklart. Läkaren jag träffade i går var jätte bra jag berättade om när jag blev lovad operationen och det var 2010 det är ett tag sedan.
Men det är 1 jäkla läkare som har maken en enda som är kungen.

Den läkaren som jag träffade igår såg ju att jag behöver en för att bli människa igen just nu är jag ett vandrande kolli och hur kul är det.

Men nu så ska jag stå på mig och jag ska tjata och kan han inte göra den snart så får han skriva över mig till ett annat sjukhus för det går har jag tagit reda på nu.

Så nu ska jag inte va snäll och mesig längre utan nu får jag bli en tuff tjej med råg i ryggen och jag ska inte ge mig jag ska få till den här operationen snart.

Men hur som helst är det skönt att vara hemma och få sova i sin egen säng..det är så mkt ljud på sjukhus och alla dessa apparater som piper...lite ruskigt är det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att du är hemma igen, jag har tänkt mycket på dig så det var riktigt skönt att se att du skrivit ett inlägg.

Hoppas nu att du ska få din operation lite fort, tycker det borde hända mer när du varit tvungen att ligga på lasarettet, dom borde ju fatta att det är alvar...

Lycka till! Kramar!

2012-05-13 @ 21:46:20
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0