Grått och trist

Idag är det verkligen grått och trist ute vart tog solen och våren vägen?. Har inga särskilda planer för idag ska väl slänga in en maskin med tvätt och diska här om en stund.

Imorgon skall jag ringa till sjukhuset och igen och ligga på lite och tjata har bestämt att jag inte ska ge mig utan u blir det tjat.

Ja måste ta tag i Buzzandet lite också då jag inte varit hemma på 3 dagar..så ska fortsätta testa mina produkter så att jag kan tala om hur de fungerar sedan.

Ja men det var väl det haha....Tråkigt inlägg men det händer inte speciellt mycket här just nu.

Jo just det jag vann ju hela 65 kr på DD igår på 5 satsade kr så lite + blev det ju.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Önskar dig all lycka med sjukvården!

Kul att vinna... :) många bäckar små...osv.

2012-05-14 @ 12:22:26
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0