Full rulle....

Idag har det varit full rulle...först var det dax för dottern och klippa sig så vi åkte förbi Coop och tog ut pengar och då såg vi hästen och vagnen som brukar stå utanför där..det är inte så vanligt att folk lever kvar i det gamla men de gör de här personerna så de åker ner från berget och handlar och parkerar då sin häst så som jag ska visa på bilden som kommer senare längre ner.
När dottern klippt sig så åkte vi till stan där jag skulle gå upp till gyn och lämna ett blodprov..där fick jag reda på att mitt blodvärde är för lågt så nu måste jag börja med järntabletter. De andra proven får jag inte svar på än.
Efter det så åkte vi iväg och gjorde diverse saker innan det var min tur att åka och klippa mig.
Så nu är vi båda klippta och vi har fått lite mat i magen så nu så får det bli lite lugnt här ett tag.


Här kommer bilden på hästen och vagnen:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt att dom kommer i häst och vagn. Önskar dig en skön kväll!

2012-05-31 @ 18:48:02
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0