Vilket härligt Fredagsväder

Sitter här med dörren öppen och det känns helt underbart skönt...musiken poppar på radion har jag gått och fått vårkänslor tro?..Jag brukar aldrig ha igång radion annars men nu strömmar det ut musik i hela lägenheten och jag rycks med och får till några sköna dansmoves haha..

Ska börja måla en skänk här om en stund...får se hur mycket jag målar innan jag tröttnar jag är inte mycket för målerigrejer det är inte riktigt min grej. Men vi måste få iordning på den snart så den kan flyttas in i sovrummet.

Dottern har åkte hem nu så det känns jätte tomt här hemma...det är verkligen tur man har datorn och musiken så att det blir lite ljud här.

Tvättmaskinen är i fullgång med och det skall hängas ut när den är klar...

Fredag är det och en mysdag/kväll får det allt bli här kan jag tro=).



Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt med vårkänslor, jag längtar till jag kan göra i ordning på balkongen med blommor m.m.

Ha en mysig kväll!

2012-03-23 @ 16:17:31
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderlander

Ja, det blir nog mysigt hoppas jag! Vi har bullat upp med nötter och ostbågar och Coca Cola!!



KRAM!!

2012-03-23 @ 17:46:15
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0