Sol sol

Idag är solen framme igen men det är riktigt kallt i luften..men nu kan man hoppas att snön inte kommer tillbaka mer utan att det blir varmt och skönt ute. Tog mig en sovmorgon idag vaknade inte förrän 10,30 riktigt skönt. Så nu har det ätits frukost och dammsugits och diskats...

Nu blir det en stund vid datorn här ska läsa lite bloggar och mail mm måste ju hålla mig uppdaterad om vad som händer ju:).

Har inga speciella planer för idag utan det blir npg en rätt lugn dag/kväll för mig kan jag tro.

Har ni planer för idag/kväll?.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Inga planer jag heller mer en att jag ska ut på en liten promenad och att jag ska titta på melodifestivalen i kväll.

2012-03-10 @ 14:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0