Hahahah

Jag fick med en provförpackning av spray tan ni vet vad det är va?...så jag sprayade på mig den här igår och idag ser jag ut som en fläckig jag vet inte vad..så näää det var verkligen inte något för mig det blir solarium och solen ute som gäller inga andra könstiga trix för att få en fin solbränna...nu får jag gå här och se ut som ett monster tills detta försvinner det känns toppen kul kan jag lova.
Har skrubbat som en tok för att få bort skiten men det sitter verkligen fast.
Har någon något bra tips får den gärna skriva det för detta är VERKLIGEN inte snyggt.

Ska få besök av dottern här och hennes kompis så jag ska baka våfflor...sen vid 16.15 ska vi iväg och klippa oss det ska bli kul och skönt att äntligen kunna få iordning på frisyren igen.

Annars händer det nog inte så mycket mer här idag...lugnt blir det nog:)

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Matts Jansson

prova matolja

2012-03-29 @ 19:26:13
URL: http://mattsjansson.blogspot.com/
Postat av: Jane Melanderl

Tack det samma! Jag köpte "Brunkräm" på Åhléns för några år sedan, vet inte om det finns kvar?



Hoppas att du blir fin i håret!



KRAM!!

2012-03-29 @ 19:34:14
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0