Gårdagen blev inte som jag tänkt mig

Som jag berättat om förut så har jag ett bråkigt hjärta och det började redan bråka i Söndags men jag tänkte att det går säkert över men nä då det gjorde det inte. Så jag ringde våc igår och berättade läget och dom bad mig åka till sjukhuset så där fanns jag redan meddelad att jag skulle komma. Det blev ekg och övervak och nu fick dom ännu en gång se hur det beter sig så läkaren gav mig en tablett men den har jag haft förut och den har inte hjälpt mig då heller. Sen skall han ta kontakt med den läkaren som skall göra ablationen på mig för det ska inte behöva ta så här lång tid. Jag har väntat i snart ett år och det är LÅÅNG tid och sätter sina spår psykiskt och på alla folk runt om då man inte alltd orkar vara så social och positiv.

Så nu får vi se denna gången vad som händer. När jag kom hem efter 6 timmar så pratade jag med dottern en stund innan jag kröp ner i sängen jag var inte hemma förräns vid 22..trött och inte piggelin alls.

I dag ringde kl 8 då gick jag upp och fixade frukost till dottern och mer har inte hänt här än dottern fick lift av sambon till skolan och jag sitter här och bloggar.

Skriver noh lite mer senare idag så ha det gott sålänge!



Kommentarer
Postat av: Monika

Usch låter jobbigt, förstår att du blir orolig när det handlar om hjärtat.



Sköt om dig

Kram

2012-03-13 @ 13:54:52
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Inte klokt att det ska ta sådan tid, vad säger doktorn du träffade i göteborg? visst var de göteborg.

Sköt om dig! Kram!

2012-03-13 @ 14:08:38
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Doritz

Jobbigt att vänta, det drar ju bara ut på sjuktiden. Ingen vinner på det. Hoppas du får din behandling snart.

Postat av: zwampe

ja jag träffade en läkare i Göteborg och han tycker det är för jäkligt att det ska ta sådan tid=(

2012-03-13 @ 17:54:19
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Annika

Aj :(

2012-03-15 @ 11:43:47
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0