Då vare Söndag igen

Jösses va helgerna rullar på man hinner ju inte med någonting ju...Igår var jag bara hemma och fixade och kollade Melodifestivalen mm en skön kväll med andra ord. Sovmprgon blev det idag och nu har jag bara diskat änsålänge allt går i slowmotion.
Det var meningen att dottern skulle komma idag men hon stannar kvar hos killen en dag till..hon har ju studiedag imorgon så hon är ledig.

Vi hade planerat en tacokväll men det blir ju inte nu när hon inte kommer men det finns ju fler dagar=).

Ni har väl inte missat att jag har en utlottning?...Kika längre ner på sidan så ser ni den och jag önskar alla som är med ett stort Lycka Till......

Ha en skön Söndag!

Har ni med sol? det har vi här..ser riktigt skönt ut ute får se om man kanske knallar ut en stund senare:D

Kommentarer
Postat av: Eriica

Jätte fin blogg! :)

2012-03-11 @ 14:20:05
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här är det sol men så jäkla halt att jag tror jag håller mig inne.

2012-03-11 @ 14:22:18
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0