Då var man hemma igen:)

Idag var vi bjudna till svärmor på middag..och som vanligt var det jätte mumsigt. Där fick jag en Mumin mugg va glad jag blev=). En till till min samling ska ta bild på den någondag.

Efter middagen åkte vi hem till min mamma och hjälpte henne hänga upp gardiner tog en fika och pratade lite och nu är man hemma igen.

Nu blir det slappa för hela slanten resten av kvällen....göttgötteligöttans. Har varit en toppen helg faktiskt med flytt, rolig kväll igår med härliga människor och en toppen dag idag.
Kan inte bli bättre.

Ha en skön kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Jane Melanderlander

Tack det samma!

Här har Jennifer och jag handlat för några veckor. Sedan har jag tvättat en maskin.



KRAM!!

2012-03-18 @ 18:40:46
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: ingbac44

En riktig familjehelg. Trevligt

2012-03-18 @ 19:42:57
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0