Suttit och läst på nätet

Om flera som råkat ut som jag gjort och som vänt sig till andra ställen..så nu har jag lite planer så så fort det blir vardag igen så skall jag ringa och kolla upp vissa saker nätet är bra ibland och man kan hitta mycket bra information. Nu ska man bara orka ligga i och försöka få igenom allt...
Gahh att det bara finns en enda läkare på vårat sjukhus det är ju helt sjukt och han hittade inga extraslag hmm det verkar mycket skumt då det studsar som en studsboll hela tiden. Skumt mycket skumt och att vi blev 2 stycken på samma dag som råkade ut för samma gör det ju bara ännu mer skumt.
Så nu ska jag rota och ta mig fram...Se upp för nu blir det omrört i grytorna. Jag GER mig inte.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra att du orkar kämpa. Lycka till med allt!

2012-06-24 @ 11:19:30
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0