Stress stress

Idag är dagen då Jennifer ska ha sin första konsert och här har det varit kaos ett tag..hon behövde lite hjälp med att fixa iordning sig och blev ännu mer stressad av att hennes kille ringde och sa att de var framme i stan och hon satt här osminkad så jag fick ryka in som stål mamma och fixa och dona...blev svettigt kan jag säga..men nu fick jag en stund för mig själv..andas lite och bara ta det lugnt. Tills vi ska iväh efter 16 med kaffe och te och fika så de kan få lite i sig innan de ska upp på scenen.
Det är inte lite som jag ska släpa med sedan 2 pumptermosar med kaffe 1 med vatten mjölk socker och 3 påsar muffins. Jag får inte glömma skedar och muggar och tallrikar. Så idag blir det full rulle...ska bli skönt när den här kvällen är över kan jag säga:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ta det lugnt... I morgon får du vila... :)

2012-06-02 @ 19:59:36
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0