Mätt och belåten

Hade Mamma och en vän till sambon här på midsommarmat så nu sitter man här och känner sig som en ballong.
Först all mat sedan tårta efter det så ja ni förstår..phuust.
Just nu är sambon och hans vän iväg och bastar..jag kunde tyvärr inte följa med och de flesta vet nog varför.
Så jag hoppas de har det mysigt men de har de säkert...
Kanske kommer de farandes hit snart igen det tror jag...men det känns helt okej att va ensam det gör inte mig något alls..har ju haft folk här hela dagen så jag har fått prata och ha det trevligt.
Har t om varit utanför dörren en sväng idag...det tog lite tid att gå nedför trappan men sambon ville att vi skulle ta en sväng med Thunderbirden och det tackar man ju inte nej till:).
 
Önskar alla en fortsatt trevlig Midsommar....Ta det lugnt om ni är ute i trafiken...
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0