I dag tar många studenten

men jag har ingen som gör det så det blir ingen tur in till stan för mig..jag har haft vårdcentral besök först läkare sedan kurator och både jag och kuratorn tyckte inte jag behövde den kontakten för hon sa att jag verkade inte må så dåligt som läkarna på sjukhuset hade sagt. Jag vet ju vad det är för fel på mig och visst det är jobbigt och obehagligt men vad ska hon kunna hjälpa mig med?. Hon kan ju inte utföra något mirakel utan det är ju själva hjärtat som är problemet. Så vi bestämde att vi inte behövde träffas men hon var nyfiken på hur det skulle gå efter den 19/6 så hon bokade in ett besök i augusti bara för att vi skulle diskutera min behandling då. Hon tycker jag har blivit felbehandlat från sjukhuset och att behöva vänta 2 år är inte normalt. Så hon tyckte jag skulle göra en anmälan så jag får väl kika på det och se hur man kan gå tll väga. För detta har varit psykiskt påfrestande och hon sa att jag måste vara en stark människa många hade nog stängt in sig och typ krypit upp i ett hörn och gråtit och varit otroligt skrämda.
Men jag har försökt att leva ett så normalt liv som jag kunnat..varit ute då jag har orkat och inte stängt in mig.

Ja nu är det bara 10 dagar kvar innan jag ska infinna mig på sjukhuset och jag har inte fått någon direkt info om hur det ska gå till så jag ska ringa nästa vecka och fråga lite. Allt har skötts mkt mkt dåligt.

Ha en mysig dag alla....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är skrämande hur du har blivit behandlad, du är fantastisk som orkar... Lycka till med allt o jag håller mina tummar för dig den 19,e.

Kram!

2012-06-08 @ 13:50:40
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0