Har inte orkat blogga

Var ju inne på operation i Tisdags och det gick inte alls som det var tänkt..tydligen inte bara för mig för tjejen som rullades in när jag åkte ut blev det samma för. Inte den reaktion de ville se och då kunde de inte göra något och fyyy sjuttan vad ont det gjorde och helt sjukt att de kan gå in med pacemaker och styra mitt hjärta. De stressade upp det i som högst 540 slag och det var det värsta jag varit med om det gick inte andas...sedan pinan med trådarna de gick in i ljumsken med det går inte förklara hur ont detta gjorde.
Men tyvärr blev det inget gjort utan jag får se om det blir en ny operation. Så trist och man känner sig jätte ledsen och nere. Hade en sådan förväntan om att bli frisk och pigg och man slogs ner igen.
 
Har ont som sjuttan nu och därför blir det inte så mycket bloggande.
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Neej vad tråkigt att det inte gick bra, hoppas inte väntat blir allt för lång till nästa operation och att den går bättre.
Sköt om dig! Kramar!

2012-06-21 @ 11:23:59
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0