Fotboll

Suck....jag tycker verkligen inte om det:(...men sambon vill ju titta så det är bara att gilla läget. Det är tur man har datorn men ljudet kommer jag inte ifrån.
Jag har linkat runt lite här och småplockat det går sakta men det är skönt att vara uppe och röra på sig lite. Stelnar till av att vara stillasittandes förlänge.
Natten som var var lite jobbig det började med att jag frös om foten och sedan domnade hela benet bort kändes jätte skumt. Men det har väl med att de varit inne i ljumsken och rotat det blir lite stelt och så.
 
Imorgon kommer mamma hit hon har gjort en jordgubbstårta det var jag som ville ha det och just nu orkar jag inte göra en själv så då fixar gulliga lilla mamma det. Tack jag vet att du läser min blogg;). Tacksam för att du ställer upp det vet du du är guld värd. Säger det inte tillräckligt ofta men du hjälper till så mycket.
En räkomelett gör hon med och tar med sig..
Sedan fixar vi resten här hemma med potatis, sill och allt som nu ska fram.
 
Ha en skön kväll alla nu!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas du blir bra snart!
Glad midsommar!

2012-06-21 @ 23:10:20
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Postat av: Jane Melanderl

Här är det likadant, men tvärsom. Det är jag som vill se fotboll, Peter ville se så länge Sverige var med. Ska försöka se Tysklandsmatcen i kväll. Friidrott tycker inte jag om, men Peter. Hoppas att hjärtat håller sig lugnt nu under midsommar! Ha det så bra du kan! Om du vill kan du ju gå in på MS på min blogg och läsa vad vi har satt i oss idag!

KRAM!!

2012-06-22 @ 17:20:34
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0