Diss mitt i natten

ringde på en sköterska och sa att det är olidligt det funkar inte..han bara det finns inget vi kan göra. Jag låg och grät och mådde jättekasst flera timmar. Sen ringde jag igen och sa att nu får ni fråga en läkare för jag orkar inte ha det så här...det tog 10 minuter så kom en läkare hit och hon lyssnade verkligen. Förvånad hade jag aldrig trott och vi diskuterade om vad som hade hänt vid ablationen och att läkaren där inte hittat något men ja sa att jag har inte extraslag vig hög puls utan i vila. Sedan berättade jag att jag och den läkaren inte kunde prata eller han kan inte prata med mig utan han har dragit en slutsats och så är det. Då sa hon att du kan söka ett annat sjukhus men först måste jag be en läkare här om hjälp. Så det blir mitt project imorgon ska e att de skickar en remiss till ett annat sjukhus.
Många som gör så tydligen då de tycker att de blir felbehandlade...och det kan man ju lugnt säga att jag blir.
Jag ligger här nu med en rullande bröstkorg och ytterligare en spruta morfin i mig. Deras svar på hjälp morfin herrejösses.
 
Så imorgon kommer sambon hit och då jäklar ska det bli ett allvarligt snack och jag hoppas på en remiss till ett annat sjukhus.
 
Jag vet att det går att bota dessa extraslag...och jag hade inte bett om en ablation till om jag inte behövt det för den smärta som man hade när man gjorde den går inte beskriva det är inget jag skulle göra igen om jag inte kände att jag behövde det.
Det går inte beskriva i ord hur ont och hur jobbigt det var.
 
Så nu får ni hålla tummar och tår att jag får igenom en remiss till ett annat sjukhus.
Räknade snabbt lite hur många extraslag jag har per dygn och det är nästan 10 000 de värsta dagarna och idag är en av de jobbiga dagarna och jag trodde han skulle göra en ny på mig idag när de pratade med honom och de såg antalet.
 
Ja herregud här yrar jag i morfinets värd ni får ursäkta svamlet..har snart varit vaken ett helt dygn med så knoppen är inte riktigt som den brukar...

Kommentarer
Postat av: Monika

Stackare, det låter väldig jobbigt allt måste jag säga.
Jag hoppas verkligen att du blir bra nån gång
Kram

Svar: Tack ja det hoppas jag med!Kram!
Zwampe

2012-06-25 @ 15:32:41
URL: http://monckan.blogg.se
Postat av: Lotta

Önskar dig ett stort LYCKA TILL med byte av sjukhus, allt kan bara bli bättre nu; för sämre en så här kan det inte bli...
Kramar!

Svar: Tack ja nu får man hålla tummarna för sämre kan det ju inte bli.Kram!
Zwampe

2012-06-25 @ 17:50:17
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0