Är det bara jag

som inte tycker om fotboll?...håller på att bli galen av ljudet på tvn..jag är verkligen inte intresserad alls medans sambon ligger och hojtar och tittar rakt in i burken i sin egna lilla värld.
Jag får fördriva tiden här på datorn istället...men har gjort det mesta här som jag ska och som jag brukar göra varje dag. Besökt alla sidor mm.
Men jag tänker INTE titta på fotboll jag vägrar..usch å tvi ge dom varsin boll istället.

Har precis kommit upp ur ett bad det kändes inte fel alls..nu sitter man här uppkrupen och känner sig varm och go i soffan...härligt härligt.

Ne tråkigt inlägg jag vet men det händer inte så mycket just nu....men snart hoppas jag att jag är på benen och ute och fotar och härjar runt..har saknat det sååå mycket.

Kommentarer
Postat av: onkis

Nej gisses va tråkigt det är med fotboll..
Kul att du va inne på min blogg och hälsade på :)
Må gott!

Svar: ja jag tycker det är såå tråkigt. Ja det var ett tag sedan jag kikade in alltid lika kul att se dina fina kort=)
Zwampe

2012-06-14 @ 21:40:59
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Det är roligare med hockey än med fotboll.
Ha en bra kväll!

2012-06-14 @ 22:12:32
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Monika

JAG hatar fotboll! :))
Ha en skön helg

Svar: ja det gör verkligen jag med..ha en skön helg du med=)
Zwampe

2012-06-15 @ 14:38:40
URL: http://monckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0