Varit hos mamma en stund

Idag kom mamma hit och min bror det hade gått en propp här och jag vågade mig inte på att byta själv för var osäker på hur man gjorde. Så nu har jag ljus i alla rum igen:).
Åkte med mamma och hämtade upp dottern på resecentrum sedan hem till mamma där min syster med familj väntade. De är här och hälsar på lite kom igår och åker hem imorgon.
Där fikade vi och skrattade och hade det mysigt en stund...dottern var med en stund hon med sedan kom hennes pappa och hämtade henne. Min bror kom med så jag åkte med honom hem.
Nu har jag precis stekt hamburgare och ätit snabbmat idag orkade inte fixa något annat det är så kvavt och kladdigt.
 
Vad kvällen erbjuder vet jag inte men det blir nog att vara hemma....sambon kom hem med en bruten fot så så kul har han haft på festivalen.
 
Ha en skön kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att du fått hem sambon. Du får hälsa att han ska krya på sig!

2012-07-07 @ 22:19:57
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0