Mysig dag igår

Igår åkte vi iväg en sväng till Göteborg det var jag, sambon och dottern..Kikade lite i affärer och skrattade så vi låg dubbelvikta i bilen när vi åkte på göteborgs gator och såg alla sushi barer...sambon kläckte iden att vi skulle fiska upp lite mört och sälja i blött papper...skulle bli som ragarna som äter korv i papper fast på med sushi (rå fisk),
Sen så sjöng vi Alla heter Glenn i göteborg...
Jag hade siktat in mig på en INdisk resturang som vi åkte förbi säkert 3 ggr och varje gång sa jag att där vill jag äta så tillslut lyckades jag få min vilja igenom och vilken underbar mat både sambon och dottern var helt sålda och ingen av oss ångrar valet.
Mysig indisk musik och all denna goda maten helt underbart. På vägen hem sedan så ville dottern ha en mjukglass så då stannade vi och tog en sådan med innan färden gick hela vägen hem.
Trötta och nöjda över dagen väl hemma så hände det inte så mycket mer..fotboll sean vid 23 la vi oss och jag hann knappt få ner huvudet på kudden förrän jag somna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysig dag ni fick tillsammans. Det är dom dagarna som förgyller tillvaron... Det där din sambo sa om fisken tyckte jag var roligt :)

Svar: ja det är riktigt mysigt att ge sig av på en tur ibland=)
Zwampe

2012-07-02 @ 14:18:37
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0