Idag skulle vi

åka till Ullared men vi kom inte långt...sambon fick ont och kräktes utanför bilen så vi fick hoppa över det.
Så jag ringde och bjöd hit mamma på fika, sedan följde hon med mig till polisstationen, och så jag fick sola och vi köpte med Thaimat hem. Så vi mumsade gott idag sedan blev det kaffe efter maten och lite choklad.
Inte kaffe för mig då för det dricker jag inte...
Nu sitter man här och gör absolut ingenting det är bara att gilla läget just nu.
Får hoppas vi kommer iväg en annan dag:(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tråkigt att ni inte kom iväg. Jag dricker inte heller kaffe.

Svar: ja det kändes trist men vi får ta det när han är bättre=)...ne fy för kaffe :)
Zwampe

2012-07-12 @ 18:54:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0