Gomorron

Eller ja jag vaknad för en stund sedan och har inte hunnit med så mycket än..så därför blir det godmorgon.
Min frukost idag bestod av mörkchoklad och vindruvor...hmm inte det allra nyttigaste men gott va det.
Solen lyser med sin frånvaro och det blåser lite lätt....när ska sommaren komma?. Det kan man ju börja undra.
Sambon hoppar runt på sina kryckor och har ont..men jag letade reda på citodon som jag hade så då får han det lite bättre en stund.
Så så mycket semester för oss blir det inte....vi hade tänkt åka till Ullared och Borås djurpark och fiska mm får se om det blir något av det. Som det ser ut just nu så kommer vi ingenstans...
Men han får ta ut semester senare så då får vi väl åka runt lite då istället.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än...får se om en stund när man vaknat till lite går lite seegt idag:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur att han kan spara semestern till sedan, den som spar han har... :) även fast det var ofrilligt sparande...
Jag undrar också när sommaren ska komma, man är riktigt trött nu på denna sommar eller vad man nu ska kalla det.
Önskar dig o sambon en bra dag!

Svar: ja vi får ha våran semester senare..tur är ju det...men det är inget kul nu när man inget kan göra...fast iof det är ju bara dåligt väder ändå.
Zwampe

2012-07-09 @ 12:48:25
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Här har jag varit på fotvård och Peter har handlat till en sallad som vi åt till middag!

KRAM!!

Svar: sallad är gott jag är en sallads människa så det äter jag flera ggr per vecka=)
Zwampe

2012-07-09 @ 18:55:21
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: Jane Melander

Det är särskilt gott på sommaren, när det är varmt!!

2012-07-09 @ 23:12:27
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0