Bellbox

Jag tycker om att vårda och hålla iordning på mitt hår och då vill man ha bra produkter så då måste jag tipsa om just Bellbox som har mycket bra produkter det finns schampo, inpackningar, stylingprodukter mm av bra märken och till bra priser. Sidan är lättnavigerad och det är eneklt att hitta handlar du för över 500 kr så är det fraktfritt och det är inte svårt att hitta saker för 500 kr det finns massor jag vill ha och säkert till dig med om du tittar in. Jag har just nu en olja som heter Moroccanoil som jag bara älskar den hjälper mitt hår att hålla sig friskt då den innehåller massa vitaminer och antioxidanter och protein. Så den använder jag + många andra produkter. Så kika in här och dröm dig bort och hitta just det du behöver till din hårtyp.
Tänkte visa lite som jag tycker är bra ett litet smakprov av saker som fungerar på mitt hår.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderl

Här är det inte bara att väla och vraka inte när det gäller hårprodukter. Dels för ekonomin och dels för att jag måste använda medecinskt schampo för min psoriasis.

KRAM!!

2012-07-05 @ 17:10:27
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0