Tidig start på dagen idag

I morse fick jag gå upp tidigt för skulle vara på Våc kl:8 för mitt stadiga inbokade veckobesök. Efter så åkte vi och plockade upp dottern som mådde lite dåligt. Hon gick in och la sig en stund och vilade. Efter vilandet åkte vi in till RockaDolly för hon hade presentkort där så hon köpte sig en kjol och en hatt. Sambon köpte sig ett par jeans för bara 90 spänn det var nämligen 70% rabatt. Kan man få billigare nya jeans någonstans?. Nä jag tro inte det perfekt ju.

När vi kom hem så käkade vi lite och just nu håller jag på att tvätta för såg att korgen började bli välfylld.

Det kommer nog inte hända så mycket mer här idag...utan blir nog rätt slappt känner mig ganska seg i kolan idag och vi har hunnit med mycket för att vi varit uppe så tidigt.

Hoppas alla haft en bra dag och att ni får en mysig kväll:).




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket fynd!



Ha en bra fortsättning på eftm/kvällen

2012-01-30 @ 16:24:06
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0