Mysigt nyårsfirande

I går var vi bortbjudna på nyårsfest...det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Vi sjöng karaoke eller haha det var väl mest jag som gnällde i micken det var första gången jag gjorde det..och i nyktert tillstånd med..jag har inga problem med att bjussa på mig själv behövs inget under rocken för att jag ska ta ton haha..

Vi skålade in det nya året och kollade på fyrverkeri...jätte mysigt.

Vi hade beställt taxi tidigare på kvällen och ville ha en till 1.45 men när vi kom ut fanns det ingen taxi där...och det var upptaget hela tiden när jag ringde men skam den som ger sig tillslut kom jag fram...lite småsur...och dom hade missat oss men skickade en direkt...

Vi var hemma vid 2.30...då blev det sängen=).

Önskar alla en god fortsättning och att ni hade en mysig nyårsafton.


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Gott nytt år på dig med :)

2012-01-01 @ 16:37:49
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0